Opšti uslovi
OPŠTI USLOVI PRODAJE ROBE
I Uvod
Opštim uslovima prodaje robe, putem digitalnih kanala prodaje Woodland Nameštaj, bliže se određuju uslovi rezervisanja i plaćanja robe, načini, uslovi i rokovi isporuke robe, uslovi montaže robe i pravo na reklamaciju i garantni rok za kupljenu robu.
II Uslovi rezervisanja robe
Da bi izvršio rezervaciju robe, kupac je u obavezi da uplati 100% od ukupne vrednosti robe, na ime kapare, avansnom uplatom putem predračuna ili putem kartica na POS terminalu koje Prodavac ima opciju da prihvati kao oblik plaćanja. Kao potvrda da je roba rezervisana, kupcu se izdaje predračun koji obavezno sadrži specifikaciju kupljene robe, period isporuke, kao i vrednost uplate.
III Opšte odredbe
WOODLAND NAMEŠTAJ pruža uslugu isporuke samostalno ili preko svojih partnera koje angažuje po potrebi.
Proizvodi predvidjeni za isporuku biće isporučeni na adresu navedenu prilikom prijema narudžbine usluge: na trotoaru najbližem ulazu u stambeni objekat (ukoliko prilaz ulazu nije slobodan) ili u jednu prostoriju u stambenom objektu po izboru kupca.
Kod isporuke na trotoaru, ako se radi o stambenoj zgradi, isporučilac neće nositi proizvode do sprata na kojem se nalazi Kupac, već do kolskog prilaza najbližem ulazu u zgradu koji je dužan Kupac da obezbedi. Prilaz objektu mora biti slobodan, u suprotnom se isporuka vrši do najbliže tačke na kojoj je moguć istovar.
Pre nego što se odluči za opciju isporuke, Kupac je dužan da obavesti isporučioca o broju sprata i raspoloživosti lifta kao i da proveri mogućnost prilaska kamiona ili vozila za isporuku na adresi isporuke. U slučaju da u stambenom objektu ne postoji raspoloživ i funkcionalan lift za transport robe, usluga nošenja robe se naplaćuje dodatno u iznosu od 500 rsd po spratu, osim u slučaju kuće sa jednim spratom kada se usluga nošenja robe do prvog sprata ne naplaćuje.
Kupac je dužan da obezbedi adekvatno i nesmetano unošenje robe u prostoriju po izboru kao i da oslobodi prostor u slučaju montaže i omogući neometanu atmosferu za montiranje robe.
Isporuka se vrši na području Republike Srbije i ostatka Evrope, izuzev Kosova i Metohije.
Isporuka se vrši na adresu navedenu u Narudžbini.
Centar za isporuku – WOODLAND NAMEŠTAJ Leštane
Centar za isporuku Leštane omogućava Kupcima da lično preuzmu robu koju su prethodno kupili putem digitalnoh kanala prodaje Woodland Nameštaj, uplatom karticama ili putem telefona kompanije WOODLAND NAMEŠTAJ. Svrha preuzimanja u centru za isporuku jeste kvalitetna, brza i povoljna usluga preuzimanja WOODLAND proizvoda.
Prilikom ličnog preuzimanja WOODLAND proizvoda, Kupac je dužan da celokupnu porudžbinu proveri, uz pomoć kolega iz proizvodnje kao i da potvrdi broj, količinu i stanje celokupne porudžbine. Nakon ličnog preuzimanja WOODLAND proizvoda, i potvrde od strane Kupca, sva eventualna oštećenja, nastala u transportu, neće se uvažiti.
Za samostalno izvedenu montažu naših proizvoda ili montažu koja nije sprovedena od strane lica ovlašćenih u ime kompanije WOODLAND NAMEŠTAJ, ne snosimo nikakvu odgovornost.
Napomene koje važe za sve gore opisane usluge
Lokaciju isporuke nije moguće naknadno promeniti, nakon potvrde termina isporuke.
Prilikom preuzimanja narudžbine, Kupac je dužan da proveri stanje i tačan broj preuzetih paketa.
IV Naknada i uslovi isporuke
Naknada za uslugu isporuke iskazana je na Narudžbenici usluge i obračunava se u skladu sa načinom isporuke, težinom pakovanja, dimenzijama, kao i lokacijom i adresom isporuke.
WOODLAND NAMEŠTAJ zadržava pravo da promeni ugovoreni termin i način isporuke usled okolnosti koje su naknadno nastupile ili iz razloga koji su izvan kontrole WOODLAND NAMEŠTAJ, te će u dogovoru sa Kupcem predložiti nov termin isporuke. U slučaju bolesti, vremenskih nepogoda, požara, kvarova, saobraćajnih prepreka, odmora, praznika, kašnjenja materijala za izradu i drugih okolnosti koje su van kontrole kompanije WOODLAND NAMEŠTAJ, isporučilac zadržava pravo da isporuku pomeri uz blagovremeno obaveštenje uručeno naručiocu robe.
Potrebno je da Kupac obezbedi da punoletna osoba bude prisutna prilikom preuzimanja proizvoda na adresi isporuke navedenoj u Narudžbini.
Ograničenja isporuke
Kupac je u obavezi da obezbedi slobodan pristup adresi na kojoj se vrši isporuka.
Ako zbog nepotpunih informacija o adresi za prijem isporuke ili ometanog pristupa isporuka ne bude moguća ili bude otežana (zabranjeni pristup kamionima, neodgovarajuća širina, nosivost itd), isporuka će se obustaviti, a proizvodi biti vraćeni kompaniji WOODLAND NAMEŠTAJ o čemu će Kupac biti obavešten.
Potrebno je proveriti veličinu proizvoda kako bi se obezbedilo da na adresi isporuke ima dovoljno prostora za prijem proizvoda (npr. širina i visina vrata). Neki proizvodi većih su dimenzija, te je Kupac obavezan da osigura prostor za isporuku svih takvih krupnijih proizvoda, kao i pristup prostoriji u koju će biti isporučeni. Takodje, u slučaju ličnog preuzimanja robe, Kupac je dužan da se pre uplate avansa informiše o gabaritima proizvoda i obezbedi adekvatno vozilo za transport.
Kupac je obavezan da osigura da prostorija u koju će se proizvodi isporučiti nema nikakve karakteristike koje mogu negativno uticati na proizvode i naneti štetu, kao što su vlaga, kiša, vetar, sneg itd. Kreveti i kompletan nameštaj od punog drveta koje proizvodi i prodaje kompanija WOODLAND NAMEŠTAJ ne smeju biti pozicionirani uz grejno telo, kako drvo kao prirodan materijal u bliskom kontaktu sa toplotom može da odreaguje i da popuca.
Isporuka se može obustaviti i iz razloga dogadjaja koji se ne mogu prevideti i na koje se ne može uticati, poput, prirodnih i elementarnih nepogoda, zatvorenih saobraćajnica, oštećenja ili radova na putu, objektu ili instalacijama, demonstracija ili okupljanja, bolesti radnika ili kupaca itd. U tim slučajevima WOODLAND NAMEŠTAJ će uložiti sav trud da pravovremeno kontaktira sa kupcem i ugovori i drugi termin i način isporuke.
Prilikom isporuke u prostoriju po izboru i preuzimanju proizvoda, Kupac je dužan da proveri eventualna oštećenja i nedostatke, te da ih prijavi isporučiocu robe na licu mesta.
Ako se isporuka ne može izvršiti zbog neadekvatnog prilaza ili pristupa adresi za isporuku ili u slučaju da na adresi za isporuku nema punoletnog lica za preuzimanje proizvoda, proizvodi se ne ostavljaju na toj adresi, već će dostavna služba ponovo pokušati isporuku. Ako Kupac u dva pokušaja ne preuzme proizvode, smatra se da je odustao od preuzimanja.
Kupac je dužan da u blagovremenom roku obavesti kompaniju WOODLAND NAMEŠTAJ o bilo kakvim mogućim poteškoćama u preuzimanju proizvoda. WOODLAND NAMEŠTAJ neće snositi odgovornost za bilo kakva kašnjenja koja su rezultat propusta Kupca. Ako iz bilo kojeg razloga Kupac nije bio dostupan u ugovorenom terminu na adresi isporuke ili na telefonskom broju koji je ostavio, kompanija WOODLAND NAMEŠTAJ ne preuzima odgovornost za neispunjenje ugovorenog termina isporuke. Dostavna služba će pokušati da isporuči proizvode dva puta, prilikom inicijalne isporuke i sledeći put u dogovoru sa Kupcem.
U slučaju da se isporuka ne izvrši ni nakon drugog pokušaja, proizvodi će se vratiti u Centar za isporuku WOODLAND NAMEŠTAJ, a termin isporuke će biti otkazan.
Kada se roba isporuči Kupcu ili osobi koja je primila robu, Kupac postaje vlasnik tih proizvoda i odgovoran je za sva naknadna oštećenja, gubitke ili uništenja proizvoda.
V Ugovaranje isporuke
Pre nego što se odluči za ugovaranje isporuke, Kupac je dužan da proveri mogućnost prilaza kamiona ili dostavnog vozila svojoj adresi. Ukoliko je prilaz kućnoj adresi otežan, isporuka neće biti moguća.
Kupac je dužan, u blagovremenom roku, da obavesti WOODLAND NAMEŠTAJ o bilo kojim mogućim poteškoćama oko preuzimanja robe. WOODLAND NAMEŠTAJ neće snositi odgovornost za bilo kakva kašnjenja koja su rezultat propusta kupca.
Ukoliko kupac naknadno uoči nekakve nepravilnosti, Kupac je dužan da obavesti WOODLAND NAMEŠTAJ u razumnom roku, a u svakom slučaju u skladu sa rokovima predvidjenim u važećim propisima Republike Srbije, o bilo kakvim oštećenjima i nepravilnostima.
Kada se roba isporuči kupcu ili osobi koja je primila robu, Kupac postaje vlasnik tih proizvoda i odgovoran je za sva naknadna oštećenja, gubitke ili uništenje proizvoda.
VI Rok isporuke
Kupac je upoznat sa činjenicom da se roba izrađuje po njegovoj meri i specifikaciji, i da je shodno tome potrebno duže vreme za izradu i isporuku.
Prodavac je dužan da Kupcu izradi robu (nameštaj i ukoliko je Kupac poručio i dušeke/jastuke i naddušeke uz nameštaj) u roku između 45 do 110 radnih dana od dana uplate prvog dela avansa i istu isporuči u dodatnih 10 do 20 radnih dana. U slučaju sniženja, praznika, neradnih dana, nezgoda, kašnjenja nabavke materijala od strane spoljnih saradnika, kvarova i bolesti, rokovi za izradu i isporuku se produžavaju.
U slučaju porudžbine samo dušeka/jastuka i naddušeka, Prodavac je dužan da Kupcu izradi robu u roku od 2 nedelje od dana uplate iznosa u celosti i istu isporuči u dodatnih 10 radnih dana. U slučaju sniženja, praznika, neradnih dana, nezgoda, kašnjenja nabavke materijala od strane spoljnih saradnika, kvarova i bolesti, rokovi za izradu i isporuku se produžavaju.
Troškove isporuke snosi Kupac.
Isporuka će biti izvršena Kupcu ili licu koje je on ovlastio.
VII Zamena i vraćanje
ROBU PO POSEBNOJ PORUDŽBINI NIJE MOGUĆE VRATITI
(kompletan asortiman proizvoda kompanije WOODLAND NAMEŠTAJ se izradjuje po porudžbini i prema merama i u boji koje Kupac odredi, te kao takav ne podlaže politici vraćanja robe)
Dušeci i kompletan nameštaj WOODLAND NAMEŠTAJ moraju da budu na suvom mestu i na sobnoj temperaturi. Proizvodi ne smeju biti izloženi direktnoj sunčevoj svetlosti, vremenskim nepogodama, vlagi i moraju da budu udaljeni od direktnog izvora toplote.
Prava Kupca po osnovu nesaobraznosti robe
Član 4.
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Kupac nakon što obavesti Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Kupac ima pravo da bira da nesaobraznost robe Prodavac otkloni opravkom ili zamenom.
Ako otklanjanje nesaobraznosti u skladu sa stavom 2. ovog člana nije moguće, Kupac ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako:
- Nesaobraznost ne može da se otkloni opravkom ili zamenom uopšte niti u primerenom
Roku;
- Ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako Prodavac nije izvršio
opravku ili zamenu u primerenom roku;
- Opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za Kupca zbog prirode robe i njene namene;
- Otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje
za Prodavca;
Nesrazmerno opterećenje za Prodavca u smislu stava 3. tačka 4. ovog člana, javlja se ako u poređenju sa umanjenjem cene i raskidom ugovora, stvara preterane troškove, uzimajući u obzir:
- Vrednost robe koju bi imala da je saobrazna ugovoru
- Značaj saobraznosti u konkretnom slučaju
- Da li se saobraznost može otkloniti bez značajnijih nepogodnosti za Kupca.
Kupac ima pravo da zahteva zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor
zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna opravka je moguća samo uz izričitu saglasnost Kupca.
Uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje je Kupac nabavio, opravka ili zamena robe mora se izvršiti u primerenom roku bez značajnih neugodnosti za Kupca i uz njegovu saglasnost.
U slučaju reklamacija koja se odnose na sitne i neznatne nedostatke saobraznosti robe koje se mogu otkloniti popravkom koja nije specifičnog tipa, ugovorne strane su saglasne da tu opravku može izvršiti lokalni stolar sa područja Kupca, a uz prethodno odobrenje Prodavca, gde bi troškove opravke snosio Prodavac.
Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na Kupca, on ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor, a otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost Kupca.
Kupac ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna. Kupac neće zloupotrebljavati svoja prava po osnovu nesaobraznosti, u protivnom, biće dužan da Prodavcu nadoknadi svaku štetu koju mu je time prouzrokovao. Prodavac će utvrditi da li postoji nesaobraznost robe koju je Kupac istakao i ako utvrdi da je Kupac i pored nepostojanja neosaobraznosti ili postojanja neznatne nesaobraznosti raskinuo ugovor, od Kupca će tražiti naknadu štete zbog neosnovanog raskida ugovora. Pod štetom se podrazumeva kako stvarna šteta tako i izmakla korist.
Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na Kupca.
Momenat prelaska rizika sa Prodavca na Kupca je momenat predaje robe Kupcu ili licu koje je Kupac ovlastio za preuzimanje robe u njegovo ime.
Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na Kupca, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.
Postupak reklamacije
Član 5.
Prodavac se obavezuje da će isporučiti robu sa kompletnom dokumentacijom i pripadajućom ambalažom.
Da bi se ostvarilo pravo na reklamaciju neophodno je, pri predaji robe Prodavcu na servis, uz neispravan artikal priložiti dokumentaciju koja dolazi uz proizvod, original ili kopiju Ugovora o prodaji, račun-otpremnicu ili drugi dokaz kojim se potvrđuje kupovina robe od Prodavca i garantni list (ukoliko se izdaje za predmetni proizvod). Uz to je potrebno navesti detaljan opis nedostatka ili oštećenja.
Roba koja se šalje na servis poštom ili paketnom distribucijom mora biti propisno zapakovana u kartonsku ambalažu. Svi proizvodi koji su na ovaj način Prodavcu dostavljeni, a koji nisu propisno zapakovani ili oni kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja samog proizvoda u toku transporta neće biti preuzeti od strane Prodavca, već će biti vraćeni pošiljaocu o njegovom trošku. Prodavac ne preuzima nikakvu odgovornost za sva eventualna oštećenja proizvoda i ambalaže koja nastanu u toku transporta na ili sa adrese Kupca.
Ukoliko je utvrđeno fizičko i mehaničko oštećenje robe za koju Prodavac ne odgovara,
Prodavac u slučaju povraćaja novca, nije dužan da vrati pun iznos kupoprodajne cene, već će mu umanjiti za procenat ili iznos koji odgovara procenjenom procentu ili iznosu umanjenja vrednosti robe usled oštećenja. Procenu će vršiti ovlašćena lica Prodavca (majstori).
Saobraznost ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale nepravilnim i nestručnim
rukovanjem proizvodom.
Pravo na saobraznost kupac gubi i u slučaju neovlašćenog popravljanja proizvoda kao i popravljanjem od strane trećeg lica koje nije ovlašćeno od strane Prodavca odnosno proizvođača.
Član 6.
Kupac može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava usled nesaobraznosti robe ugovoru i prava po osnovu garancije, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka,
na sledeće načine:
• Pisanim putem, na adresu sedišta Prodavca
• Elektronskim putem, na elektronsku (email) adresu Prodavca: reklamacije@woodlandnamestaj.rs ili woodlandnamestaj@gmail.com
uz dostavu računa/otpremnice ili drugog dokaza o kupovini, ugovora ili isprave o ugovoru,popunjenog reklamacionog lista i/ili garantnog lista (ukoliko je izdat).
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema
reklamiranog proizvoda (u slučaju ukoliko se kompletan proizvod vraća na reklamaciju) ili reklamacije za deo proizvoda koji se može zameniti, pisanim ili elektronskim putem odgovori Kupcu na izjavljenu reklamaciju.
Odgovor Prodavca na reklamaciju mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu Kupca i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 30 dana, od dana podnošenja reklamacije i od dana dostavljanja reklamiranog proizvoda.
Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje
reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost Kupca. Stoga će Kupac svoju saglasnost dati u najkraćem mogućem roku od momenta prijema odgovora Prodavca na reklamaciju, kako bi
Prodavac mogao da reši reklamaciju u gore spomenutom zakonskom roku. Neblagovremeno
davanje saglasnosti Kupca smatraće se jednim od objektivnih razloga zbog kojih Prodavac nije u
mogućnosti da udovolji zahtevu Kupca u zakonskom roku.
Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Kupca u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti Kupca i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, koju će Kupac dati u
najkraćem mogućem roku. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Kupcu će Prodavac dostaviti popravljeni proizvod na isti način na koji mu je prvobitno
dostavljen reklamirani proizvod.
Ukoliko dostavljač ne pronađe Kupca na dostavnoj adresi, dostavna služba će kontaktirati Kupca i dogovoriti novi termin dostave.
Ukoliko nakon toga dostavljanje reklamirane robe bude i dalje onemogućeno krivicom Kupca,odnosno osobe koja je naznačena prilikom unošenja informacija o dostavi, roba će biti vraćena u sedište Prodavca. Nakon isteka perioda od 10 radnih dana Prodavac ne preuzima više nikakvu odgovornost za datu robu i roba može biti predata na recikliranje, odnosno Prodavac je može rashodovati.
Kupac ima pravo na vansudsko rešavanje potrošačkog spora preko nadležnih tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, čiji je spisak dostupan na sledećem linku:
https://vansudsko.must.gov.rs/adrbodies
VIII Sastavljanje/montiranje nameštaja
Stari nameštaj se mora ukloniti iz prostorije pre dolaska tima za sastavljanje. U protivnom doćiće do promene termina sastavljanja.
Tim za sastavljanje ne može menjati izvorni izgled komada nameštaja.
Kupac je odgovoran za kvalitet i pripremljenost prostorije u kojoj se sastavljanje vrši, dok će monter proceniti da li postoje sigurnosne ili tehničke prepreke za sastavljanje nameštaja.
IX Ostali uslovi
Kompletan nameštaj WOODLAND NAMEŠTAJ je ručno radjen, prema meri i dimenzijama koje navode kupci prilikom poručivanja. Kreveti su namenjeni isključivo u svrhu predviđenju osnovnom korišćenju kreveta i podležu nosivosti do 90kg, te kao takvi nisu namenjeni korišćenju u svrhu igre, skakanja, ljuljanja na daskama kreveta i ostalim aktivnostima koje nisu predviđene osnovnim funkcijama kreveta
Sav nameštaj koji proizvodi WOODLAND NAMEŠTAJ je izradjen od punog drveta lipe (osim u slučaju u kome je drugačije navedeno), koje je podložno postojanju čvorova i sitnih nepravilnosti do kojih može doći prilikom korišćenja robe u slučaju grebanja, udaranja i sličnih aktivnosti koje nisu namenjene osnovnoj funkciji robe.
Sav nameštaj od punog drveta se farba ekološkim bojama na vodenoj bazi koje su bezbedne za upotrebu na dečijem nameštaju, sa mat završnicom i vidljivošću strukture drveta. Na ofarbanim krevetima, moguće je, zbog korišćenja ekoloških boja na vodenoj bazi, da se primeti struktura drveta kao i sitne nepravilnosti.
Stubići u ogradicama na svim modelima kreveta koje proizvodi i prodaje kompanija WOODLAND NAMEŠTAJ, dodatno su osigurani ubušavanjem koje se prekriva poklopčićima koji su vidljivi. Pored toga se u krevetu, iz razloga budućih premeštanja kreveta, ubušavaju dodatne rupe u ogradici za koje se obezbedjuju poklopčići za pokrivanje.
Prilikom montaže robe, kupac je dužan da proveri da li su svi elementi adekvatno montirani, pričvršćeni, obezbeđeni i na svom mestu, kao i obradu samog kreveta i kvalitet korišćenih elemenata, jer u slučaju naknadnih prijava i nastalih oštećenja, prodavac nije dužan da odgovara za ista.
Specifikacija kreveta sa merama i krajnim dimenzijama se dostavlja kupcu prilikom porućivanja, te se sve naknadne reklamacije u odnosu na dimenzije kreveta i datu specifikaciju, neće uvažiti.
Naknadne izmene na poručenu robu, dostavljene nakon zaključenja porudžbine i uplate avansa, se neće prihvatiti.
Prilikom dogovora oko isporučene robe, kupac je dužan da ukaže na sve eventualne probleme, tehničke prirode, koji mogu da se jave pri isporuci i montaži (nemogućnost prilaza stambenom objektu, uski hodnici, nestandardna širina sobe, zgrada bez lifta itd). U svakom tom slučaju prodavac može proceniti da li će robu dostaviti i montirati ili samo isporučiti do ulaza u stambeni objekat kupca.
Montaža isporučenog nameštaja se vrši na mestu koje kupac sam odredi. Prodavac ne vrši premeštaj i razmeštaj već postojećeg nameštaja.
Iz tehničkih razloga, ekipe montaže prodavca ne montiraju police, ogledala, čiviluke, viseće elemente, baldahine i slične elemente koje je potrebno montirati bušenjem na zid u prostoriji kupca i koji nisu kupljeni od kompanije WOODLAND NAMEŠTAJ, osim u slučaju montiranja zaštitnih mreža koje su sastavni element pojedinih modela naših kreveta na sprat. Ekipe za dostavu i montažu kreveta takodje ne pozicioniraju dušeke u krevet prilikom dostave kreveta, već je Kupac dužan da to sam uradi.