Opšti uslovi
OPŠTI USLOVI PRODAJE ROBE
I Uvod
Opštim uslovima prodaje robe, putem digitalnih kanala prodaje Woodland Nameštaj, bliže se određuju uslovi rezervisanja i plaćanja robe, načini, uslovi i rokovi isporuke robe, uslovi montaže robe i pravo na reklamaciju i garantni rok za kupljenu robu.
II Uslovi rezervisanja robe
Da bi izvršio rezervaciju robe, kupac je u obavezi da uplati 100% od ukupne vrednosti robe, na ime kapare, avansnom uplatom putem predračuna ili putem kartica na POS terminalu koje Prodavac ima opciju da prihvati kao oblik plaćanja. Kao potvrda da je roba rezervisana, kupcu se izdaje predračun koji obavezno sadrži specifikaciju kupljene robe, period isporuke, kao i vrednost uplate.
III Opšte odredbe
WOODLAND NAMEŠTAJ pruža uslugu isporuke samostalno ili preko svojih partnera koje angažuje po potrebi.
Proizvodi predvidjeni za isporuku biće isporučeni na adresu navedenu prilikom prijema narudžbine usluge: na trotoaru najbližem ulazu u stambeni objekat (ukoliko prilaz ulazu nije slobodan) ili u jednu prostoriju u stambenom objektu po izboru kupca.
Kod isporuke na trotoaru, ako se radi o stambenoj zgradi, isporučilac neće nositi proizvode do sprata na kojem se nalazi Kupac, već do kolskog prilaza najbližem ulazu u zgradu koji je dužan Kupac da obezbedi. Prilaz objektu mora biti slobodan, u suprotnom se isporuka vrši do najbliže tačke na kojoj je moguć istovar.
Pre nego što se odluči za opciju isporuke, Kupac je dužan da obavesti isporučioca o broju sprata i raspoloživosti lifta kao i da proveri mogućnost prilaska kamiona ili vozila za isporuku na adresi isporuke. U slučaju da u stambenom objektu ne postoji raspoloživ i funkcionalan lift za transport robe, usluga nošenja robe se naplaćuje dodatno u iznosu od 500 rsd po spratu, osim u slučaju kuće sa jednim spratom kada se usluga nošenja robe do prvog sprata ne naplaćuje.
Kupac je dužan da obezbedi adekvatno i nesmetano unošenje robe u prostoriju po izboru kao i da oslobodi prostor u slučaju montaže i omogući neometanu atmosferu za montiranje robe.
Isporuka se vrši na području Republike Srbije i ostatka Evrope, izuzev Kosova i Metohije.
Isporuka se vrši na adresu navedenu u Narudžbini.
Centar za isporuku – WOODLAND NAMEŠTAJ Leštane
Centar za isporuku Leštane omogućava Kupcima da lično preuzmu robu koju su prethodno kupili putem društvenih mreža, sajta, uplatom karticama ili putem telefona kompanije WOODLAND NAMEŠTAJ. Svrha preuzimanja u centru za isporuku jeste kvalitetna, brza i povoljna usluga preuzimanja WOODLAND proizvoda.
Prilikom ličnog preuzimanja WOODLAND proizvoda, Kupac je dužan da celokupnu porudžbinu proveri, uz pomoć kolega iz proizvodnje kao i da potvrdi broj, količinu i stanje celokupne porudžbine. Nakon ličnog preuzimanja WOODLAND proizvoda, i potvrde od strane Kupca, sva eventualna oštećenja, nastala u transportu, neće se uvažiti.
Za samostalno izvedenu montažu naših proizvoda ili montažu koja nije sprovedena od strane lica ovlašćenih u ime kompanije WOODLAND NAMEŠTAJ, ne snosimo nikakvu odgovornost.
Napomene koje važe za sve gore opisane usluge
Lokaciju isporuke nije moguće naknadno promeniti, nakon potvrde termina isporuke.
Prilikom preuzimanja narudžbine, Kupac je dužan da proveri stanje i tačan broj preuzetih paketa.
IV Naknada i uslovi isporuke
Naknada za uslugu isporuke iskazana je na Narudžbenici usluge i obračunava se u skladu sa načinom isporuke, težinom pakovanja, dimenzijama, kao i lokacijom i adresom isporuke.
WOODLAND NAMEŠTAJ zadržava pravo da promeni ugovoreni termin i način isporuke usled okolnosti koje su naknadno nastupile ili iz razloga koji su izvan kontrole WOODLAND NAMEŠTAJ, te će u dogovoru sa Kupcem predložiti nov termin isporuke. U slučaju bolesti, vremenskih nepogoda, požara, kvarova, saobraćajnih prepreka, odmora, praznika, kašnjenja materijala za izradu i drugih okolnosti koje su van kontrole kompanije WOODLAND NAMEŠTAJ, isporučilac zadržava pravo da isporuku pomeri uz blagovremeno obaveštenje uručeno naručiocu robe.
Potrebno je da Kupac obezbedi da punoletna osoba bude prisutna prilikom preuzimanja proizvoda na adresi isporuke navedenoj u Narudžbini.
Ograničenja isporuke
Kupac je u obavezi da obezbedi slobodan pristup adresi na kojoj se vrši isporuka.
Ako zbog nepotpunih informacija o adresi za prijem isporuke ili ometanog pristupa isporuka ne bude moguća ili bude otežana (zabranjeni pristup kamionima, neodgovarajuća širina, nosivost itd), isporuka će se obustaviti, a proizvodi biti vraćeni kompaniji WOODLAND NAMEŠTAJ o čemu će Kupac biti obavešten.
Potrebno je proveriti veličinu proizvoda kako bi se obezbedilo da na adresi isporuke ima dovoljno prostora za prijem proizvoda (npr. širina i visina vrata). Neki proizvodi većih su dimenzija, te je Kupac obavezan da osigura prostor za isporuku svih takvih krupnijih proizvoda, kao i pristup prostoriji u koju će biti isporučeni. Takodje, u slučaju ličnog preuzimanja robe, Kupac je dužan da se pre uplate avansa informiše o gabaritima proizvoda i obezbedi adekvatno vozilo za transport.
Kupac je obavezan da osigura da prostorija u koju će se proizvodi isporučiti nema nikakve karakteristike koje mogu negativno uticati na proizvode i naneti štetu, kao što su vlaga, kiša, vetar, sneg itd. Kreveti i kompletan nameštaj od punog drveta koje proizvodi i prodaje kompanija WOODLAND NAMEŠTAJ ne smeju biti pozicionirani uz grejno telo, kako drvo kao prirodan materijal u bliskom kontaktu sa toplotom može da odreaguje i da popuca.
Isporuka se može obustaviti i iz razloga dogadjaja koji se ne mogu prevideti i na koje se ne može uticati, poput, prirodnih i elementarnih nepogoda, zatvorenih saobraćajnica, oštećenja ili radova na putu, objektu ili instalacijama, demonstracija ili okupljanja, bolesti radnika ili kupaca itd. U tim slučajevima WOODLAND NAMEŠTAJ će uložiti sav trud da pravovremeno kontaktira sa kupcem i ugovori i drugi termin i način isporuke.
Prilikom isporuke u prostoriju po izboru i preuzimanju proizvoda, Kupac je dužan da proveri eventualna oštećenja i nedostatke, te da ih prijavi isporučiocu robe na licu mesta.
Ako se isporuka ne može izvršiti zbog neadekvatnog prilaza ili pristupa adresi za isporuku ili u slučaju da na adresi za isporuku nema punoletnog lica za preuzimanje proizvoda, proizvodi se ne ostavljaju na toj adresi, već će dostavna služba ponovo pokušati isporuku. Ako Kupac u dva pokušaja ne preuzme proizvode, smatra se da je odustao od preuzimanja.
Kupac je dužan da u blagovremenom roku obavesti kompaniju WOODLAND NAMEŠTAJ o bilo kakvim mogućim poteškoćama u preuzimanju proizvoda. WOODLAND NAMEŠTAJ neće snositi odgovornost za bilo kakva kašnjenja koja su rezultat propusta Kupca. Ako iz bilo kojeg razloga Kupac nije bio dostupan u ugovorenom terminu na adresi isporuke ili na telefonskom broju koji je ostavio, kompanija WOODLAND NAMEŠTAJ ne preuzima odgovornost za neispunjenje ugovorenog termina isporuke. Dostavna služba će pokušati da isporuči proizvode dva puta, prilikom inicijalne isporuke i sledeći put u dogovoru sa Kupcem.
U slučaju da se isporuka ne izvrši ni nakon drugog pokušaja, proizvodi će se vratiti u Centar za isporuku WOODLAND NAMEŠTAJ, a termin isporuke će biti otkazan.
Kada se roba isporuči Kupcu ili osobi koja je primila robu, Kupac postaje vlasnik tih proizvoda i odgovoran je za sva naknadna oštećenja, gubitke ili uništenja proizvoda.
V Ugovaranje isporuke
Pre nego što se odluči za ugovaranje isporuke, Kupac je dužan da proveri mogućnost prilaza kamiona ili dostavnog vozila svojoj adresi. Ukoliko je prilaz kućnoj adresi otežan, isporuka neće biti moguća.
Kupac je dužan, u blagovremenom roku, da obavesti WOODLAND NAMEŠTAJ o bilo kojim mogućim poteškoćama oko preuzimanja robe. WOODLAND NAMEŠTAJ neće snositi odgovornost za bilo kakva kašnjenja koja su rezultat propusta kupca.
Ukoliko kupac naknadno uoči nekakve nepravilnosti, Kupac je dužan da obavesti WOODLAND NAMEŠTAJ u razumnom roku, a u svakom slučaju u skladu sa rokovima predvidjenim u važećim propisima Republike Srbije, o bilo kakvim oštećenjima i nepravilnostima.
Kada se roba isporuči kupcu ili osobi koja je primila robu, Kupac postaje vlasnik tih proizvoda i odgovoran je za sva naknadna oštećenja, gubitke ili uništenje proizvoda.
VI Rok isporuke
Kupac je upoznat sa činjenicom da se roba izrađuje po njegovoj meri i specifikaciji, i da je shodno tome potrebno duže vreme za izradu i isporuku.
Prodavac je dužan da Kupcu izradi robu u roku između 45 do 110 radnih dana od dana uplate prvog dela avansa i istu isporuči u dodatnih 10 do 20 radnih dana. U slučaju aktuelnih sniženja, praznika, neradnih dana, nezgoda, kašnjenja nabavke materijala od strane spoljnih saradnika, kvarova i bolesti, rokovi za izradu i isporuku kreveta se produžavaju.
Troškove isporuke snosi Kupac.
Isporuka će biti izvršena Kupcu ili licu koje je on ovlastio.
VII Zamena i vraćanje
ROBU PO POSEBNOJ PORUDŽBINI NIJE MOGUĆE VRATITI
(kompletan asortiman proizvoda kompanije WOODLAND NAMEŠTAJ se izradjuje po porudžbini i prema merama i u boji koje Kupac odredi, te kao takav ne podlaže politici vraćanja robe)
Dušeci i kompletan nameštaj WOODLAND NAMEŠTAJ moraju da budu na suvom mestu i na sobnoj temperaturi. Proizvodi ne smeju biti izloženi direktnoj sunčevoj svetlosti, vremenskim nepogodama, vlagi i moraju da budu udaljeni od direktnog izvora toplote.
VIII Sastavljanje/montiranje nameštaja
Stari nameštaj se mora ukloniti iz prostorije pre dolaska tima za sastavljanje. U protivnom doćiće do promene termina sastavljanja.
Tim za sastavljanje ne može menjati izvorni izgled komada nameštaja.
Kupac je odgovoran za kvalitet i pripremljenost prostorije u kojoj se sastavljanje vrši, dok će monter proceniti da li postoje sigurnosne ili tehničke prepreke za sastavljanje nameštaja.
IX Ostali uslovi
Kompletan nameštaj WOODLAND NAMEŠTAJ je ručno radjen, prema meri i dimenzijama koje navode kupci prilikom poručivanja. Kreveti su namenjeni isključivo u svrhu predviđenju osnovnom korišćenju kreveta i podležu nosivosti do 90kg, te kao takvi nisu namenjeni korišćenju u svrhu igre, skakanja, ljuljanja na daskama kreveta i ostalim aktivnostima koje nisu predviđene osnovnim funkcijama kreveta
Sav nameštaj koji proizvodi WOODLAND NAMEŠTAJ je izradjen od punog drveta lipe (osim u slučaju u kome je drugačije navedeno), koje je podložno postojanju čvorova i sitnih nepravilnosti do kojih može doći prilikom korišćenja robe u slučaju grebanja, udaranja i sličnih aktivnosti koje nisu namenjene osnovnoj funkciji robe.
Sav nameštaj od punog drveta se farba ekološkim bojama na vodenoj bazi koje su bezbedne za upotrebu na dečijem nameštaju, sa mat završnicom i vidljivošću strukture drveta. Na ofarbanim krevetima, moguće je, zbog korišćenja ekoloških boja na vodenoj bazi, da se primeti struktura drveta kao i sitne nepravilnosti.
Stubići u ogradicama na svim modelima kreveta koje proizvodi i prodaje kompanija WOODLAND NAMEŠTAJ, dodatno su osigurani ubušavanjem koje se prekriva poklopčićima koji su vidljivi. Pored toga se u krevetu, iz razloga budućih premeštanja kreveta, ubušavaju dodatne rupe u ogradici za koje se obezbedjuju poklopčići za pokrivanje.
Prilikom montaže robe, kupac je dužan da proveri da li su svi elementi adekvatno montirani, pričvršćeni, obezbeđeni i na svom mestu, kao i obradu samog kreveta i kvalitet korišćenih elemenata, jer u slučaju naknadnih prijava i nastalih oštećenja, prodavac nije dužan da odgovara za ista.
Specifikacija kreveta sa merama i krajnim dimenzijama se dostavlja kupcu prilikom porućivanja, te se sve naknadne reklamacije u odnosu na dimenzije kreveta i datu specifikaciju, neće uvažiti.
Naknadne izmene na poručenu robu, dostavljene nakon zaključenja porudžbine i uplate avansa, se neće prihvatiti.
Prilikom dogovora oko isporučene robe, kupac je dužan da ukaže na sve eventualne probleme, tehničke prirode, koji mogu da se jave pri isporuci i montaži (nemogućnost prilaza stambenom objektu, uski hodnici, nestandardna širina sobe, zgrada bez lifta itd). U svakom tom slučaju prodavac može proceniti da li će robu dostaviti i montirati ili samo isporučiti do ulaza u stambeni objekat kupca.
Montaža isporučenog nameštaja se vrši na mestu koje kupac sam odredi. Prodavac ne vrši premeštaj i razmeštaj već postojećeg nameštaja.
Iz tehničkih razloga, ekipe montaže prodavca ne montiraju police, ogledala, čiviluke, viseće elemente, baldahine i slične elemente koje je potrebno montirati bušenjem na zid u prostoriji kupca i koji nisu kupljeni od kompanije WOODLAND NAMEŠTAJ, osim u slučaju montiranja zaštitnih mreža koje su sastavni element pojedinih modela naših kreveta na sprat. Ekipe za dostavu i montažu kreveta takodje ne pozicioniraju dušeke u krevet prilikom dostave kreveta, već je Kupac dužan da to sam uradi.
Kupac je u mogućnosti da, ukoliko iz bilo kog razloga bude nezadovoljan izvršenom uslugom, sve nepravilnosti prijavi kompaniji putem mejla za reklamacije ili na brojeve telefona koji se nalaze na predračunu.